در حال بارگذاری...

DoYourData Start Menu Pro 5.0 Mac منوی استارت برای مکینتاش

DoYourData Start Menu DoYourData Start Menu یک منوی استارت هوشمند و جامع برای سیستم عامل مکینتاش بوده که اگر چه مشابه منوی استارت ویندوز است ولی دارای امکانات و قابلیت های بیشتری می باشد. با استفاده از این منوی استارت می توان دسترسی راحتی به اپلیکیشن ها ، عملکردهای متداول ، مدیریت دیسک ، خاموش و ری استارت کردن سیستم داشت.
ویژگی های نرم افزار DoYourData Start Menu
  • لیست برنامه ها (Applications List) : منوی استارت DoYourData Start Menu تمام برنامه های موجود بر روی سیستم عامل مک را لیست خواهد کرد و از این طریق به راحتی می توان برنامه ها را جستجو و اجرا کرد.
  • مدیریت وظایف (Task Manager) : انجام مواردی همچون بررسی مصرف CPU و حافظه ، مدیریت وظایف و بستن برنامه های غیر ضروری به منظور افزایش سرعت سیستم و پاکسازی آسان دانلودها و حافظه موقت.
  • مدیریت برنامه های اجرایی با روشن شدن سیستم (Manage Startup Items) : با استفاده از این قابلیت می توان مواردی غیر ضروری که در ابتدای شروع شدن سیستم آغاز به کار می کنند را غیر فعال کرد و موجب افزایش سرعت بالا آمدن سیستم شد. همچنین امکان افزودن مواردی برای اجرا شدن در هنگام آغاز به کار سیستم نیز وجود دارد.
  • مدیریت دیسک (Disk Manager) : ارائه قابلیت هایی مانند مدیریت دیسک ها و وسایل ، فرمت دیسک ها و حافظه های خارجی ، USBها ، دوربین های دیجیتال و کارت های حافظه.
  • بازدید سریع (Quick Visit) : امکان مشاهده سریع پوشه ها و عملکردهای متداول ، دکمه خاموش شدن/ری استارت/خوابیدن ، مدیریت آسان صدا ، روشنایی و پس زمینه.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 8 مگابايت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Supported Operation Systems
  • macOS 10.10 or later (Apple Silicon compatible)